top of page
  • Forfatters billedeIsabella Collins

Make Some Noise genåbner!

Opdateret: 26. jul. 2020

Det er mig en glæde, at kunne offentliggøre, at Make Some Noise er tilbage!

Som flere af jer sikkert ved, så måtte jeg i sin tid lukke Make Some Noise, da jeg blev ejer af Florish Og Blotts. Men frygt ej! Nu er jeg tilbage og jeg har samlet mig et nyt team af skribenter og journalister i alle aldre.


Nyt design, samme indhold!

Jeg har samlet mig et nyt team af dygtige journalister og skribenter, som alle sammen glæder sig til, at komme i gang.


Er du også vild med nyheder og sladder og alt der i mellem? Så har du fundet stedet, hvor vi har samlet det hele.

Du kan læse mere om mit team under "Bag bloggen".

 

//OOG

  • Avisen er lavet som en blog. Der vil ikke være nogle faste dage, for udgivelse af nye artikler/blogindlæg, da de kommer løbende, nÃ¥r der er noget at skrive om.

  • Har du en god idé til en artikel? SÃ¥ send endelig en PM til Isabella Collins. Du bestemmer selv om ideen skal komme fra din karakter eller fra en anonym NPC eller noget helt andet. Du vil selvfølgelig fÃ¥ credit for det du skriver.

  • Ønsker du en journalist eller skribent? Kontakt da Isabella.

  • Avisen vil dække over hele WaW - bÃ¥de elever, muggler, fusere og alm. magikere.

19 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle

Mugglere bliver berøvet af magikere!

Det var mandag og forholdsvist godt vejr, da min kilde var ude og gå en tur. Luften var varm og sommerlig, og derfor var han netop på vej til den nærmeste park inde i selve London. Men på vejen så han

Rubin MÃ¥ne

bottom of page